|
[1] Bent u ervan overtuigd dat uw documentbeheer wel efficiënt (kwaliteit versus kosten) is opgezet en
ingericht ?
[2] Is in uw organisatie het eigenaarschap en de daarbij behorende verantwoordelijkheden van de
documenten en/of informatie goed geregeld ?
[3] Is het versiebeheer en updateproces van uw documenten zodanig ingericht dat u zeker weet dat uw
belangrijkste documenten altijd up-to-date (As Built) zijn ?
[4] Weet u wel wat uw belangrijkste documenten zijn ?
[5] Is er een adequate beschrijving van de organisatorische visie op gebied van documentbeheer ?
[6] Voldoet uw onderneming wel aan de wettelijke gestelde richtlijnen ?
[7] Worden er regelmatig audits uitgevoerd ?
[8] Zit u op één lijn met de algemeen geldende industriestandaards ?
[9] Zit documentbeheer "tussen de oren" van uw bedrijfsleiding en medewerkers ?
[10] Weet u wat u van uw documentbeheer medewerkers mag verwachten ?
Als u van mening bent dat het beheren en gebruik van de documenten en informatie binnen uw organisatie een belangrijk
aspect is, en u vragen op dit gebied heeft, neem dan contact op met DINTEC. |
|